top of page

DEN GLADA HORAN





Den glada horan





Den glada horan eller myten? Några år sedan så hade jag min första kund. Nu flera år senare har jag många kunder. Jag gör det här på mitt sätt, i min takt och inte enbart för ekonomins skull. Men naturligtvis spelar pengarna in, nu när jag vant mig vid en viss levnadsstandard. Utan den här extra förtjänsten skulle jag få avstå en del bokköp, kurser, ha mindre lägenhet mm. Sexet blir ju alltid olika. Det finns ett inlägg med tips på tråkigt sex annars.


MÃ…NGA MISSUPFATTNINGAR


När folk tänker på någon som säljer sex tänker dom en nerknarkad kärring med nätstrumpbyxor och sönderblonderat hår. Knappast en äppelkindad blondin med rosa kofta och skolväska.

Jag tror också att om jag inte uppehållit det sexuella skulle jag inte fortsatt vara så nyfiken, öppen, positiv och frisk som jag är. Frisk tänker ni, men sex stärker faktiskt motståndskraften. Dessutom kan jag utan ekonomiskt bortfall gå ner i arbetstid och få mer fritid. Båda går ut på att ge människor välbefinnande och få dem att må bra. Samtidigt blir det en win win situation då även jag får del av må bra biten. Kemin måste stämma för det skulle inte vara så kul med sperma mun och ansikte till exempel.

Det konstiga med vissa av mina kunder är att de har sambos. Många väldigt snygga om man ser på bilderna, man blir så förvånad, vad ska han med mig till när han bor ihop med en så snygg kvinna? Men det är oftast rätt döda förhållanden, utan sex.





Den glada horan




DEN GLADA HORAN HAR MÃ…NGA NAMN


En del kallar mig hora, vissa prostituerad, andra sexsäljare. Några vill ha det till att jag ljuger, att jag är traumatiserad eller att jag måste vara sjuk på något sätt. Det är inte normalt att vilja ha många älskare, okända, i alla fall i början. Jag står för det jag gör, min omgivning vet om min hobby och jag trivs med mina betalande älskare och anser mig själv fullständigt normal. Säkert tänker nu en del att jag glamouriserar prostitutionen. Att jag är den där promillen som inte ska räknas med i det stora. Nu vet varken jag eller någon annan hur stor promillen, eller mer troligt procenten är som säljer sex helt frivilligt, utifrån eget val och därtill trivs med det. Jag vet att jag långt ifrån är den enda och den vetskapen kan alla som vill, skaffa sig. Kanske är det lika många procent som gör det här frivilligt och trivs, som vad det är procent som är tvingade av annan part?





159 visningar0 kommentarer
bottom of page